ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

نسخه جدید Softube Console 1 MK2

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • با درود دوباره به همه شما عزیزان.یاد و خاطره قهرمانان آتش نشان همیشه با ما خواهد بود چه خوب است که همه ما در زندگی را ه این قهرمانان همیشه جاویدرا در پیش بگیریم که هیچ هدفی نداشتند به جز نجات انسان ها با دست خالی .

    مفید زیستن از هر چیزی مهم تر است.

    هر سال نمایشگاهی در آمریکا با نام Namm برگزار می شود که یکی ازبزرگترین نمایشگاههای مربوط به صنعت و تکنولوژی موسیقی می باشد.همه کمپانی های فعال د راین زمینه محصولات جدید که در آینده وارد بازار می شوندرا دراین نمایشگاه به نمایش ومعرفی می گذارند.بنابراین پیگیری این نمایشگاه برای درک بهتر آینده تکنولوژی و صنعت موسیقی بسیار ضروری است.امروز قصد دارم به معرفی برخی از این محصولات که در نمایشگاه معرفی شدند بپردازم.

    Softube Console 1 MkII
    سافتیوب که یکی از بهترین ها در زمینه DSP و برنامه نویسی پیشرفته پلاگین های میکس و مسترینگ و آهنگسازی است نسخه به روز شده کنسول میکس خود را در این نمایشگاه معرفی کرد.کنسول 1 ترکیبی از یک دستگاه سخت افزاری (کنترلر) و یک نرم افزار (وی اس تی) می باشد.این محصول در ابتدا در سال 2014 هنگامی که به بازار آمد با استقبال گسترده ای روبرو شد چرا که هم کیفیت قابل قبولی داشت و هم نوآوری جالب باعث پیوند دو دنیای دیجیتال و آنالوگ در یک بستر شد.کنسول 1 در ابتدا با شبیه سازی کنسول SSL Sl 400 E کار را شروع کرد و سپس با شبیه سازی SSL 9000 و British Class a به کار خود ادامه داد تا شبیه سازی های بهتر و متنوع تری از این کنسول ها داشته باشیم.
    و اما ویژگی های این نسخه آپدیت شده :
    نرم افزار نسخه آپدیت شده به صورت رایگان در اختیار دارندگان نسل اول این محصول قرار خواهد گرفت که در این نسخه جدید امکان استفاده از برخی پلاگین های UAD نیز به آن اضافه شده بنابراین شما می توانید چیزی حدود 60 وی اس تی را در بستر کنسول 1 استفاده کنید که از قبل در لیست موجود می باشد پلاگین های از Uad مانند Chandler Limited, Fairchild, Teletronix, Tube-Tech, Abbey Road Studios و…..

    Console1-mk2

    نکته جالب بعدی پایین آوردن قیمت این محصول در نسخه جدید از 849 دلارنسخه قدیمی  به 499 دلار است که خود بسیار جالب می باشد.یکی از دلایل این پایین آوردن قیمت موفقیت این محصول در گذشته است تا با این طریق بتوانند مشتری های بیشتری به سمت خود جذب کنند.
    کنترلر Softube تغییرات اندکی به لحاظ ظاهری داشته است مقداری به تعداد LED های آن اضافه شده است.
    یک نکته مهم :این  دستگاه سخت افزاری صرفا یک کنترلر است وپردازنده داخلی مانند UAD ندارد بنابراین فقط سخت افزار برای کنترل نرم افزار استفاده می شود تا حس میکس آنالوگ را بهتر به شما القا کند.
    در نهایت شما با آپدیت این نرم افزار می توانید از کنترلر آن برای نرم افزارهای همچون Studio one و Sonar نیز استفاده کنید.
    اطلاعات بیشتر نمایشگاه Namm 2017 در کانال تلگرام : https://t.me/musixtech

    امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد در ضمن اگر مایل به شرکت در کلاس های خصوصی آموزش آهنگسازی و تنظیم و هم چنین میکس و مسترینگ هستید با من دامون آرمانی نژاد تماس بگیرید.

    09123943391

    09378323674

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ایزوتوپ نوترون 4

    میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون 4

    پکیج آموزش میکس موسیقی با جدیدترین متد، مبتنی بر هوش مصنوعی و خلاقانه ترین روش های میکس