ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

دو خبر جالب نمایشگاه NAMM 2020

نمایشگاه namm

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • مثل هر سال امسال هم پیگیر نمایشگاه خفن NAMM 2020 بودم و با دو خبر نرم افزاری این نمایشگاه با شما هستم .اما قبل از شروع مطلب اگر علاقه مند به آموزش صحیح و اصولی مبتنی بر جدیدترین تکنیک های روز آهنگسازی و تنظیم ، میکس و مسترینگ هستید با من دامون آرمانی نژاد تماس بگیرید.
    09123943391
    09378323674
    با مطالعه مطالب وبسایت متوجه خواهید شد تمام مطالب سایت دست اول و نوشته خودم هست و همیشه سعی کردم جدیدترین ها رو با توجه به وقت آزادی که دارم در اختیار شما عزیزان قرار بدم.

    معرفی Luna توسط Universal Audio

    معرفی Luna توسط Universal Audio

    این محیط دیجیتال ضبط و آهنگسازی میشه گفت یکی از جالب ترین اتفاقات نمایشگاه امسال بود که مجموعه ای از بهترین ها توسط کمپانی یونیورسال آئودیو برای این نرم افزار در نظر گرفته شده .
    شامل محیط دیجیتال به همراه Summing کنسول ۱۲۷۲ نیو که امکان داشتن یک صدای کلاسیک در محیط دیجیتال رو به شما میده به همراه مولتی ترک Tape شبیه سازی شده که مبتنی‌بر تکنولوژی خود یونیورسال آئودیو بر پایه پلاگین های UAD یعنی پلاگین Oxid و Studer A800 هست و همچنین برای اولین بار شامل مجموعه سمپل و سینت سایزرها برای ساخت موسیقی و تنظیم که در نوع خودش جالب هست .
    برای تهیه سمپل و سینت ها و صداها UA با بهترین ها از جمله کمپانی Moog و Spitfire و Orange Tree Samples و …. همکاری کرده .
    این نرم افزار برای دارندگان کارت صدا و پردازنده های این کمپانی یعنی Apollo و Arrow تاندربولت و فقط برای سیستم مک عرضه شده که در بهار امسال میتونید اون رو به رایگان دانلود کنید البته فقط در سیستم مک و دارندگان این کارت صداها .

    معرفی پلاگین جدید Waves با نام OVox

    معرفی پلاگین جدید Waves با نام OVox

    این پلاگین جدید کمپانی ویوز می‌تونه تقریبا هرکاری برای صدای وکال شما انجام بده از صداهای افکت مانندی مثل Vocoder و Talkbox در سبک Daft Punk تا کنترل کوک و هارمونایزر وکال و آرپژ و تکنیک های جالب دیگه بر روی صدا .
    این محصول کیفیت خوب خودش رو مدیون استفاده از تکنولوژی ORS که مخفف Organic ReSynthesis هست که DNA صدا رو استخراج و انگار دوباره از نو صدا رو تولید می‌کنه که در نتیجه افکت هایی بدون افت کیفیت خواهید داشت .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ایزوتوپ نوترون 4

    میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون 4

    پکیج آموزش میکس موسیقی با جدیدترین متد، مبتنی بر هوش مصنوعی و خلاقانه ترین روش های میکس