ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

لیمیتر رایگان و بینظیر Vladg

vladg لیمیتر

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • با درود به همه شما عزیزان باز هم با یک مطلب آموزشی دیگر در خدمت شما هستم اما قبل از شروع بحث از شما دعوت می کنم تا به کانال تلگرام من بپیوندید در این کانال مطالب زیادی وجود دارد که در سایت موجود نیست.
    آدرس کانال تلگرام :https://telegram.me/musixtech
    مقدمه ای کوتاه
    چرا باید نرم افزارهای رایگان را تست کرد؟
    آیا لزوما قیمت بالای یک نرم افزار یا پلاگین می تواند دلیلی بر خوب و با کیفیت بودن آن باشد؟دلایل زیادی در قیمت گذاری یک نرم افزار می تواندتاثیر داشته باشد دلایلی مانند سلیقه شخصی سازنده،موجودبودن یا نبودن نمونه هایی مشابه از آن محصول ،کدها و یا دانگل هایی که برای محافظت از نرم افزار و وی اس تی ها که توسط کمپانی یا فرد سوم نوشته می شود تا مانع از نفوذ هکر ها و تیم های کرک شود که معمولا هزینه هایی چند ده هزار دلاری در سال از کمپانی های سازنده دریافت می کنند.از جمله این کمپانی ها iLOK است که در سال های اخیر از این فرصت توانسته پول سرشاری نصیب خود کند.شاید همین دانگل ها یکی از بزرگترین دلایل بالا رفتن قیمت این محصولات باشد چون کمپانی مبلغی که به سازنده دانگل ها می دهد را بر روی قیمت نرم افزار یا پلاگین محاسبه می کند.علاوه بر این بسیاری از این پلاگین ها یا نرم افزارها پس از کرک دچار مشکلات بسیاری از جمله هنگ کردن ، استفاده نامناسب و بیش از حد از رم و سی پی یو و افت کیفیت می شوند بنا بر این یکی از بهترین راهها این است که همواره سعی کنید نرم افزار یا پلاگین های رایگانی که توسط خود کمپانی یا فرد سازنده در اختیار شما قرار می گیرد را تست کنید.بسیاری برای این که در بین این همه تولید کننده اسمشان بر سر زبان ها بیفتد اقدام به تولید نسخه های رایگان می کنند که بسیار تاثیر گذار است در جذب مخاطب.
    یکی از این تولید کنندگان Vladg  میباشد که تولید کننده وی اس تی های بسیار با کیفیت برای میکس و مسترینگ است و خبر خوب این که همه پلاگین های آن رایگان است .Vladg همواره همکاری تنگاتنگی با کمپانی Tokyo Dawn (که از خوبهای طراحی وی اس تی های با کیفیت و قیمت مناسب است )دارد.
    امروز قصد دارم با شما درباره لیمیتر Vladg با نام Limiter No6 که به جرات می توانم بگویم به نظر من قدرت رقابت با بهترین و گرانقیمت ترین وی اس تی های لیمیتر را دارد.

    بررسی بخش های Limiter No6
    در واقع این وی اس تی یک لیمیتر تنها نیست بلکه از 5 قسمت مختلف تشکیل شده .

    RMS-Compressor

    بخش Compressor

    که در واقع جزو RMS Compressor ها است و دارای عملکردی کند است.بنا به گفته سازنده می توانید این بخش از لیمیتر را می توانید پس از استفاده از یک کمپرسور با تنظیمات عکس العملی سریع استفاده کنید این کمپرسور به منظورکاهش سطح سیگنال برای جلوگیری از دیستورت شدن صدا کاربرد دارد و می توانید در حالت M/S یا مید ساید نیز از آن بهره ببرید.از جمله قابلیت های دیگر این است که زمانی که شما ریلیز را سریع تر از اتک قرار دهید به صورت اتوماتیک زمان بندی آن با اتک یکی می شود.اگر در حالت M/S یا مید ساید از آن استفاده میکنید ترشهولد برای قسمت ساید 3 دسیبل کمتر از میزانی که شما برای آن تعیین کردید در نظر گرفته می شود.

    Peak-Limiter

    بخش Peak Limiter
    برای کنترل پیک های موسیقی شما می باشد که دارای عملکردی سریع با اتک بسیار سریع حدود 0.13 میلی ثانیه است و دارای 4 حالت :
    1-Brickwall لیمیتر که سریعترین حالت عملکرد آن است که هیچ Peak از آن رد نمی شود.
    2-حالت Soft که با پیک های سریع تر از یک میلی ثانیه کاری ندارد تا کلیپر آن ها را نابود کند
    3-M/S یا حالت مید و ساید با تفاوت 3 دسیبل برای ساید
    4-Multiband تقسیم صدا به سه بخش در فرکانس های 160 هرتز و 6.4 کیلوهرتز
    5-بخش Type که در حالت A ریلیز و اتک مساوی دارد و شدیدترین نوع و حالت عملکرد است و گزینه های IوIIوIII که دارای ریلیز 4.2 میلی ثانیه و Knee به ترتیب -6و-3و0 دسیبل است.گزینه C که عملکردی نرم تردارد ودارای ریلیز 2 میلی ثانیه است.
    6-بخش Speed که دارای سه حالت عادی و 1/2 و1/3 که به ترتیب 2 بار و 3 باراتک و ریلیز بیشتر یا دارای عملکردهای آهسته تری میباشد.

    HF-Limiter

    بخش HF limiter
    این بخش می تواند فرکانس های هارش را نرم تر کند .مانند Peak Limiter است فقط  برای فرکانس های بالای 11 کیلوهرتزدر حالت M/S یا حالت A.

    Clipper

    Clipper
    یک Soft-Clipper با قابلیت پشتیبانی 4x Oversampling می باشد.در بخش Upsampling اگر گزینه Off انتخاب شده باشد  Oversampling رخ نمی دهد.اگر گزینه GR انتخاب شده باشد فقط برای زمان هایی مناسب است که بخشهای کوچکی از موسیقی شما به صورت کوتاه دیستورت می شوند.و Signal در تمام طول مدت Oversampling 4x رخ میدهد.

    ISP-Limiter

    ISP limiter
    یک لیمیتر واقعی و دقیق .در بخش Protection اگر Digital Clip انتخاب شده باشد هارد دیجیتال کلیپ بر روی صدا رخ میدهد.حالت ISP Fast که دارای الگوریتمی ساده برای کنترل پیک های سیگنال شما می باشد و حالت  ISP Precise دارای عملکرد و الگوریتمی دقیق برای اوج و پیک سیگنال های شما است.
    امیدوارم از این لیمیتر استفاده کنید و لذت ببرید ارزش امتحان کردن را دارد همچنین برای دوستانی که شاید خیلی آشنایی با مسترینگ ندارند دارای پریست های خوبی برای تست میباشد.

    دوستان ثبت نام کلاس های گروهی و خصوصی و همچنین کلاس های آنلاین آموزش آهنگسازی و تنظیم ،میکس و مسترینگ ویژه نیمه دوم مرداد ماه آغاز شده ، افرادی که علاقه مند به شرکت در این کلاس ها هستند لطفا با من دامون آرمانی نژاد تماس بگیرند.

    09123943391

    09378323674

    با آرزوی بهترین ها برای شما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید