ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

کلاس آموزش آهنگسازی و تنظیم

کلاس آهنگسازی و تنظیم
  • آموزش آهنگسازی و تنظیم

    آموزش آهنگسازی و تنظیم هیچگاه لذت بخش تر و ساده تر از امروز نبوده . البته اگر مدرس در کلاس آموزش آهنگسازی و تنظیم متد آموزشی به روز و مدرنی داشته باشد . من دامون آرمانی نژاد کارشناس رشته موسیقی با سابقه ۱۵ سال کار حرفه ای در صنعت موسیقی به شما کمک خواهم کرد تا این مهارت حرفه ای و پولساز را به بهترین و ساده ترین شکل ممکن فرابگیرد.

    آهنگسازی و تنظیم چیست ؟

    تصور کنید یک ایده موسیقایی را زمزمه میکنید  به ذهن شما میرسد و یا روی یک ساز آن را به ساده ترین شکل ممکن می‌نوازید . علمی که آن ایده ساده را تبدیل به محتوایی قابل درک برای نوازندگان یا کامپیوتر میکند را آهنگسازی و مرحله ای که با استفاده از مرحله آهنگسازی آن ایده تبدیل به چندین و چند ساز هماهنگ با هم میشود را تنظیم میگویند که امروزه بیش از هشتاد تا صد در صد پروسه در درون سیستم های کامپیوتری اتفاق می افتد.

    آپدیت بودن متد آموزشی

    هر لحظه و هر روز ابزارهای جدید تر و بهتری برای آهنگسازی و تنظیم در قالب نرم افزار و پلاگین های موسیقی ( وی اس تی ) به بازار می آید که آشنایی مدرس با همه این ابزارها و ترکیب آن با دانش کلاسیک موسیقی نتیجه بی نظیری را برای هنرجو به همراه خواهد داشت. متد آموزشی باید هر بار به روز تر از قبل باشد و متناسب با تکنولوژی روز باشد . در کلاس آهنگسازی و تنظیم دامون آرمانی نژاد این اطمینان را خواهید داشت که با بهترین و جدیدترین ها آشنا خواهید شد .

    پیش نیاز کلاس آهنگسازی و تنظیم

    شاید خیلی از افراد با خود فکر کنند امروزه که همه اتفاقات با استفاده از نرم افزار های موسیقی رخ می‌دهد دیگر نیازی به تئوری موسیقی نیست در صورتی که این فکر صد در صد اشتباه است . شما برای شروع کلاس های موسیقی حتما باید با تئوری موسیقی آشنایی داشته باشید یا سازی را بنوازید پس حتما این موضوع را جدی بگیرید. البته در کلاس های آموزشی من تئوری موسیقی را آموزش خواهید دید اما آشنایی شما با آن پروسه آموزش را سریعتر و با کیفیت تر میکند.

    نحوه برگزاری کلاس های آموزش آهنگسازی و تنظیم

    کلاس های آهنگسازی و تنظیم به دو صورت خصوصی ( حضوری ) و آنلاین بنا به انتخاب هنرجو برگزار می‌شود . کلاس آنلاین به لحاظ کیفیت و یادگیری هیچ تفاوتی با کلاس حضوری ندارد.در هر دو نوع کلاس ابزارهای مورد نیاز مانند نرم افزارها و پلاگین ها برای هنرجویان نصب و راه اندازی میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس آنلاین آموزش آهنگسازی و تنظیم ، میکس و مسترینگ بر روی لینک زیر کلیک کنید .

    آیا یادگیری آهنگسازی و تنظیم زمان بر است؟

    آهنگسازی و تنظیم یک مهارت سطح بالاست طبیعتاً حرفه ای شدن در این زمینه نیازمند صبر و کسب تجربه و تمرین است اما اگر شیوه آموزشی در کلاس آموزش آهنگسازی و تنظیم جذاب باشد مسیر یادگیری بسیار لذت بخش و سریع خواهد شد . بنابراین اگر نکات آموزشی مطرح شده در کلاس را به اندازه کافی هر روز تمرین و تکرار کنید پروسه آموزشی بسیار سریع خواهد شد.

    سر فصل کلاس آهنگسازی و تنظیم چیست ؟

    اطلاعات درباره کلاس آهنگسازی و تنظیم

    مدل آموزشی

    مدل آموزشی من در کلاس های آهنگسازی و تنظیم درباره تئوری موسیقی و بخش های مهم و کاربردی هارمونی به شما آموزش خواهم داداما اصل ماجرا با کار بر روی نرم افزار موسیقی DAW آغاز میشود . به عنوان مثال اصول و تئوری چیدمان درام و بیس آشنا خواهید شد و بعد به صورت عملی بر روی هر بخش کار خواهیم کرد و در نهایت بعد از مسلط شدن شما به چیدمان اصولی و کلاسیک ابزارهایی به شما معرفی خواهیم که کار را برای شما بسیار راحت و خلاقانه تر خواهد کرد ترکیب دانش و تکنولوژی نتیجه بینظیری خواهد داشت .

    آیا کلاس آهنگسازی و تنظیم پروژه محور است ؟

    پاسخ سوال مثبت است . از ابتدا و با یادگیری هر بخش ابتدا با هم بر روی مبحث مربوطه کار میکنیم سپس در طول مدت باقی مانده تا جلسه بعدی هنرجو موظف به تکمیل و کار کردن بر روی بحث آموزشی هفته قبل است و در ابتدای جلسه بعد مشکلات احتمالی موجود را با هم بر طرف خواهیم کرد . این یعنی کلاسی تعاملی و پروژه محور .

    انتخاب هنرجو برای کلاس آهنگسازی و تنظیم

    همواره به عنوان یک مدرس معتقد هستم که باید هنرجو شرایط لازم برای یادگیری دوره مورد نظر را داشته باشد هیچگاه دوست نداشتم صرفا برای کسب درآمد تدریس کنم چرا که خروجی و نتیجه کلاسم برای من بسیار اهمیت دارد . اگر شما هم علاقه مند سر سخت یادگیری آهنگسازی و تنظیم هستید و میدانید که هر روز به صورت پیگیر میتوانید تمرین کنید از طریق شماره های درج شده در انتهای مطلب حتما یک مشاوره رایگان داشته باشید . 

    پشتیبانی دوره آهنگسازی و تنظیم

    در طول مدت زمان کلاس ها همواره نگرانی بسیاری از هنرجویان اتمام کلاس ها و نداشتن پشتیبانی است . کلاس آموزش آهنگسازی و تنظیم من حتی بعد از تمام شدن دوره هم پشتیبانی دارد و شما میتوانید سوالات خود را از طریق واتس اپ مطرح نمایید و راهنمایی بگیرید . چرا که دوستی در دنیای موسیقی پایانی ندارد و ارزشمند است.

    شماره های تماس :

    09123943391

    09378323674

    مشاوره رایگان

    برای داشتن مشاوره و راهنمایی خوب قبل از شروع کلاس ها حتما تماس بگیرید.

    پیش نیاز شروع آهنگسازی و تنظیم چیست ؟

    آشنایی اولیه با تئوری موسیقی و یا نوازندگی یک ساز 

    کلاس آموزش آهنگسازی و تنظیم به چه صورت برگزار میشود ؟

    کلاس ها به صورت خصوصی ( حضوری ) و یا آنلاین بنا به درخواست هنرجو در ۱۲ ماه سال برگزار میشود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید