ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

پکیج آموزش میکس با نوترون 3 و 4

آموزش میکس با هوش مصنوعی نوترون 3 و 4
  • یکبار برای همیشه از شر میکس بد و بی کیفیت راحت شوید

    سه ساعت به من فرصت بدهید تا در پکیج آموزش میکس با نوترون 3 و 4 به شما اصول صحیح داشتن یک میکس صوتی خوب و با کیفیت را آموزش بدهم. میکس خوب شاه کلید داشتن مسترینگ با کیفیت و در نهایت موفقیت در بازار موسیقی است.

    ایزوتوپ نوترون چیست ؟

    نوترون یک وی اس تی ( افزونه یا پلاگین ) است که توسط کمپانی خوشنام ایزوتوپ ساخته شده . مجموعه ای از چندین ابزار حرفه ای میکسینگ در یک پکیج . این کمپانی در محصول نوترون 4 قوی تر از همیشه هوش مصنوعی را گنجانده که پروسه میکس را بسیار راحت تر و سریع تر و با کیفیت تر میکند . اگر نمیدانید میکس در موسیقی چیست حتما ویدیو بالا را ببینید.

    نوترون 4 قوی تر و هوشمند تر از همیشه از راه رسید

    همانطور که میدانید هیچ چیز جذابتر از ورژن جدید وی اس تی ها نیست خصوصا که آموزش کامل نسخه جدید همراه آن باشد. در ظرف مدت کمتر از یک هفته از به بازار آمدن این نسخه جدید تمام ویژگی های جدید ضبط و ادیت شد و آماده و در دسترس شما عزیزان است. آموزش آپدیت های جدید به خریداران قبلی رایگان ارسال شد .با آموزش های من همیشه به روز خواهید بود.

    با خرید پکیج آموزش میکس با نوترون ٣و٤

    اصول صحیح میکس را یاد میگیرید سریع میکس خواهید کرد کیفیت موزیک شما مانند کارهای با کیفیت مارکت موسیقی خواهد بود دستیار و راهنما و پشتیبان خواهید داشت.

    مدل جدید میکس در پکیج آموزش میکس با هوش مصنوعی

    اگر هنوز هم از ابزارها و مدل های قدیمی برای میکس موسیقی خود استفاده میکنید حتما یک تجدید نظر اساسی در تصمیم خود داشته باشید. ترکیب دانش کلاسیک در زمینه میکس با هوش مصنوعی نتیجه ای بینظیر برای شما به همراه خواهد داشت.

    ایزوتوپ نوترون بر پایه تجزیه و تحلیل هزاران صدای موسیقایی مختلف ساخته شده تا هوش آن به بهترین قدرت آنالیز صدا دست پیدا کند .
    با خرید این دوره آموزشی هم اصول صحیح و پیشرفته میکس را فرا میگیرید هم با استفاده از هوش مصنوعی یک استاد و راهنمای 24 ساعته در کنار خود خواهید داشت. در این دوره آموزشی کاملا از پایه ، ابتدایی ترین مطالب مانند اینکه اکولایزر ، کمپرسور و … اصلا چه هستند تا پیشرفته ترین نکات مانند تکنیک ساید چین پیشرفته ، پیدا کردن تداخل های فرکانسی ، میکس سه بعدی با قابلیت ویژوال و بصری و یک عالمه نکات دیگر را فراخواهید گرفت.

    طوری میکس کنید که بتوانید به آن افتخار کنید

    خوب خاطرم هست وقتی برای اولین بار میخواستم کاری کنم که کیفیت صدای موسیقی خودم مانند کارهای با کیفیت بازار باشد هرچه جلوتر میرفتم گیج تر و گمراه تر میشدم اما راه حل بعد از پشتکار و آزمون و خطای زیاد استفاده از ابزار درست بود .
    وی اس تی ها و ابزار میکس همانطور که شما را به کیفیت صدای مناسب و ایده آل می‌رسانند در صورت استفاده اشتباه نتیجه ای کاملا متفاوت به شما میدهند .
    به همین دلیل تصمیم گرفتم در کنار کلاس های آموزشی که 12 ماه سال برقرار است این پکیج آموزش میکس را تهیه کنم تا افرادی که به هر دلیل امکان شرکت در کلاس های من را ندارند بتوانند از این آموزش ها با قیمت مناسب بهره ببرند.

    میکس صوتی تخصصی کمیاب و ارزشمند

    با داشتن میکس خوب میتوانید به راحتی به مسترینگ خوب برسید و با داشتن موسیقی با کیفیت راه برای شما در بازار موسیقی هموارتر خواهد بود . کاری که خوب میکس و مسترینگ شده تمام توانایی های شما را نشان میدهد مسیر پیشرفت را هموارتر میکند و در نتیجه زودتر به رویای خود می‌رسید. میکس صوتی تخصصی کمیاب و خاص است که با یادگرفتن این تخصص میتوانید وارد بازار کاری با پتانسیل درآمدزایی بالا شوید.

    آموزش را از کسی ببینید که تجربه کاری در این زمینه دارد

    من مترجم انگلیسی به فارسی نیستم که صرفا این دوره را برای شما ترجمه کرده باشم. تخصص من آهنگسازی و تنظیم ، میکس و مسترینگ است با سابقه کاری پانزده ساله در صنعت موسیقی و همکاری و میکس و ضبط ده ها اثر برای صدا و سیما ، مجید اخشابی و میکس آلبوم گذر اردیبهشت گروه دال بهترین آلبوم موسیقی تلفیقی سال و….
    این وبسایت به صورت تخصصی در زمینه آهنگسازی و تنظیم میکس و مسترینگ فعالیت دارد و هزاران دوره غیر مرتبط فروخته نمیشود فقط و فقط موسیقی و آموزش های مربوطه با بالاترین کیفیت .

    خرید بدون ریسک برای شما

    خریداران این دوره آموزشی عضو VIP سایت خواهند شد و پلاگین های اورجینال با ارزش دلاری به مراتب بیشتر از هزینه این دوره دریافت خواهند کرد. این یک معامله و خرید بدون باخت برای شما است.

    این خریدی است که باخت ندارد چرا که برای همه خریداران نسخه المنت نوترون اورجینال به ارزش ۹۹ دلار بله درست شنیدید نسخه اورجینال برای دانلود از سایت سازنده ارسال شده .
    به خریداران جدید هم قطعا یک پلاگین اورجینال ارزشمند ارسال خواهد شد ( این پروموشن ها همیشگی نیست و هر چند ماه یکبار است) با خرید این پکیج عضو VIP خواهید شد .
    شما با پرداخت هزینه ای معادل یک بار رستوران رفتن سرمایه گذاری ارزشمندی برای آینده کاری خود میکنید. نه تنها این سرمایه از جیب شما نمیرود بلکه پلاگین های اورجینال با ارزش دلاری دریافت میکنید که مبلغ آن ها به مراتب بیشتر از هزینه ای است که برای این دوره پرداخت کرده اید.

    خرید به صورت کارت به کارت

    در صورت بروز مشکل در درگاه برای کارت به کارت با شماره های :
    09123943391 - 09378323674
    تماس بگیرید

    مشخصات فنی و کامل پکیج آموزش میکس با نوترون 3 و 4

    مقدمه
    بخش هایی از ویدیو معرفی و مقدمه این محصول آموزشی . توصیه میکنم حتما مشاهده کنید.

    مدرس دوره : دامون آرمانی نژاد

    مدت زمان دوره : سه ساعت و ده دقیقه
    تعداد ویدیوها : 21

    محصولات دریافتی پس از پرداخت : 5 عدد

    1. مجموعه ویدیو آموزش میکس با ایزوتوپ نوترون 3

    2. مجموعه ویدیو آموزش میکس با ایزوتوپ نوترون 4

    3. آخرین نسخه پلاگین نوترون 3

    4. آخرین نسخه پلاگین نوترون 4

    5. پروژه آماده میکس برای تست نکات گفته شده از ساخته های خودم

    آپدیت رایگان

    در صورت به بازار آمدن نسخه 5

    همانطور که قول داده بودم آموزش نسخه 4 به خریداران قبلی رایگان ارسال شد

    درگاه امن

    با خیال راحت از طریق درگاه امن بانکی خرید کنید . از لحظه تصمیم به خرید تا بعد از خرید از خدمات پشتیبانی مجموعه استفاده کنید. در هر مرحله از خرید و پس از آن سوالی داشتید از طریق واتس اپ یا به صورت مستقیم با شماره : 09123943391 , 09378323674 تماس بگیرید.

    خرید به صورت کارت به کارت

    در صورت بروز مشکل در درگاه برای کارت به کارت با شماره های :
    09123943391 - 09378323674
    تماس بگیرید

    توضیحات روان و ساده

    من سعی کردم در این دوره تمام و کمال همه بخش های این وی اس تی رو نکته به نکته برای شما توضیح بدم تا در کنار هوش مصنوعی بی نظیر علم استفاده از اکولایزر ، کمپرسور ، سچوریشن ، تنظیم دقیق صداها و بالانس مناسب فرکانسی رو به دست بیاورید و با اعتماد به نفس کامل و خیلی سریع به نتیجه دلخواه برسید .

    میکس حرفه ای و با اعتماد به نفس بالا

    این دوره به شما یاد میده چطور سریع و راحت یک میکس عالی داشته باشید با اعتماد به نفس از درست انجام دادن پروسه میکس وارد مرحله مسترینگ بشید با صرف کمترین هزینه بدون نیاز به صرف ساعت ها وقت برای نصب یک عالمه وی اس تی که در نهایت شما رو بیشتر از مسیر دور می‌کنه نتیجه بی نظیری داشته باشید.

    سایت با کلی مطالب رایگان در زمینه آهنگسازی و تنظیم ، میکس و مسترینگ

    اگر از همراهان قدیمی سایت هستید حتما میدونید که من همیشه سعی کردم مطالب آموزشی جدید و خاص رو آموزش بدم . وسواس زیادی در تهیه این دوره به خرج دادم تا کیفیت و محتوا عالی باشه .اگر هم اولین بار هست از سایت دیدن میکنید میتونید با مطالعه کلی مطالب رایگان در سایت ابتدا با من آشنا بشید بعد با خیال راحت از طریق درگاه مطمئن خرید کنید .

    آپدیت رایگان آموزش برای خریداران

    مسئله مهم بعدی هم اینه که آپدیت های بعدی رو هم در صورت به بازار اومدن سریع آموزش خواهم داد و برای خریداران به صورت رایگان ارسال خواهم کرد یعنی در آینده که نوترون 5 به بازار بیاد آموزش ویژگی های جدید این نسخه را هم به رایگان خواهید داشت .

    امیدوارم این محصول رو با کلیک بر روی دکمه زیر تهیه کنید.

    خرید به صورت کارت به کارت

    در صورت بروز مشکل در درگاه برای کارت به کارت با شماره های :
    09123943391 - 09378323674
    تماس بگیرید

    حالا اصلا چرا نوترون ؟

    شیوه آموزش

    من در هر ویدیو به توضیح کامل عملکرد دقیق هر بخش میپردازم و تمام بخش ها رو کامل توضیح میدم و بعد روی پروژه مولتی ترک کامل که از ساخته های خودم هست و بعد از تهیه ویدیو آموزشی شما هم میتونید اون رو دانلود کنید تست میکنم . مثلا ابتدا به توضیح عملکرد بخش های مختلف کمپرسور میپردازم حالا چه کمپرسور نوترون یا هر کمپرسور دیگری بعد در رابطه با قابلیت های کمپرسور نوترون توضیح میدم و این قابلیت هارو بر روی پروژه تست میکنم. سعی کردم به جز توضیح عملکرد هر بخش نوترون تجربه های شخصی خودم رو هم که در میکس به دست آوردم با شما در میان بزارم.

    مرحله بعد از خرید

    بعد از کلیک بر روی دکمه زرد رنگ ( آموزش نوترون ۳و ٤ خرید 799000تومان ) در صفحه بعد با وارد کردن آدرس ایمیل خود (لطفا آدرس ایمیل اصلی خود را وارد کنید چرا که لینک دانلود محصول در کنار نمایش در سایت به این ایمیل ارسال میشود همینطور ارسال خبرنامه وی آی پی به این ایمیل خواهد بود) نام و نام خانوادگی و با کلیک بر روی دکمه خرید وارد درگاه بانک میشوید و پس از پرداخت پنج لینک برای شما نمایش داده میشود.

    این دوره برای چه کسانی مفید است؟

    اگر تازه کار هستید یا در زمینه میکس صوتی سر در گم هستید این دوره برای شماست .
    برای سطح متوسط و حرفه ای هم نکات مهمی مطرح شده که باعث میشودخیلی سریع تر میکس پروژه را به پایان برسانید.

    آیا با خرید این دوره آموزشی میکس حرفه ای را یاد میگیرم؟

    اگر به تمام نکات مطرح شده در دوره مسلط شوید با کمک هوش مصنوعی موجود در این پلاگین میتوانید حرفه ای تر و سریع ترمیکس کنید.

    مسترینگ در این دوره آموزش داده میشود ؟

    خیر . تمرکز این دوره بر روی میکس است به این دلیل که اساسا نوترون توسط کمپانی ایزوتوپ از ابتدا برای میکس طراحی شده

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید