ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

محیط آکوستیک پرتابل با Isovox 2

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • با درود به همه شما دوستان عزیز تصور کنید میتوانستید یک محیط ایده آل برای تمرین و ضبط وکال داشته باشید که از آکوستیک خوبی برخوردار باشد .محصولی جدید با نام Isovox 2 تا حدود زیادی توانسته این مشکل را با محیط ایزوله و پرتابلی که ساخته بر طرف کند .این اولین Vocal Booth موجود نیست اما اولین محفظه 360 درجه آکوستیک است تمام دور شما را می پوشاند .

    cp_768_Figure_4_-_Inside_the_Booth

    این محصول در بسته بندی یک جعبه به شما ارایه می شود که خود شما باید بر اساس دستور العمل آن را سر هم کنید.نمونه های صوتی جالبی از این محصول در سایت سازنده موجود است که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول است .از Isovox 2 می توان برای ضبط ساز نیز استفاده کرد و نه تنها به شما صدایی بسیار مناسب برای ضبط ارایه می کند بلکه میزان نشت صدا به محیط بیرون را بسیار کاهش میدهد .این برای افرادی که می خواهند تمرین خوانندگی داشته باشند و در عین حال همسایه ها و افراد خانواده نیز در آرامش باشند بسیار مهم است.در تصویر زیر نشت صدا به محیط بیرون را مشاهده می کنید که عکس سمت چپ (قرمز رنگ) بدون استفاده از Isovox  است و عکس سمت راست با استفاده از Isovox است که بسار کاهش یافته.

    Isovox2

    یکی دیگر از نکات جالب این محصول تعبیه چراغ های LED در درون Isovox 2 است که خواندن از روی متن یا نت را بسیار راحت تر می کند و محیط را روشن نگاه میدارد.

    Isovox2--3

    این محصول 999 دلار قیمت دارد که کمی بالاست اما ارزش این قیمت رادارد که امیدوارم وارد کنندگان خوب کشورمان به زودی آن را برای شما عزیزان در دسترس قرار بدهند .البته در نهایت ناگفته نماند که پایه این محصول به صورت جداگانه به فروش می رسد.

    cp_768_3

    امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد در ضمن اگر مایل به شرکت در کلاس های خصوصی آموزش آهنگسازی و تنظیم و هم چنین میکس و مسترینگ هستید با من دامون آرمانی نژاد تماس بگیرید.

    09123943391

    09378323674

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ایزوتوپ نوترون 4

    میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون 4

    پکیج آموزش میکس موسیقی با جدیدترین متد، مبتنی بر هوش مصنوعی و خلاقانه ترین روش های میکس