ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

مصاحبه با بزرگان:Bob Brockman

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • درود به همه شما دوستان عزیز باز هم بعد از مدتی طولانی در خدمت شما هستم .امروز تصمیم گرفتم بخش جدید به سایت اضافه کنم و آن مصاحبه با بزرگان میکس و مسترینگ و مهندسان صدا است که bobby owsinski که خود او نیز از بزرگان این رشته است و هم چنین سابقه طولانی در زمینه تهیه متدهای آموزشی دارد ٬ انجام داده است.
    مصاحبه با Bob Brockman
    سابقه : همکاری با Mary J.Blige ,Toni Braxton,Christina Aguilera,Santana,Sting هم چنین ۳۰ بار کاندید جایزه گرمی که ۲ بارآن را برنده شده است.

    آیا شما نتیجه نهایی موسیقی که قرار است میکس کنید را از قبل در سر خود می شنوید؟
    بله تقریبا . من موسیقی را بر اساس سبک قضاوت می کنم و چند ساعت وقت صرف گوش کردن به آن موسیقی می کنم تا با تمام بخش های آن آشنا بشوم و تصمیم بگیرم که کدام صداها حیاتی است و کدام باید در پس زمینه قرار بگیرندو سپس کار خود را شروع می کنم.
    آیا شما در محیط دیجیتال یا اصطلاحا در box میکس می کنید یا بر روی کنسول؟
    اگر مجبور باشم در box میکس می کنم اما ترجیح میدهم ترکیبی کار کنم من یک کنسول آنالوگ Neve 8816  به همراه  Avid 192 D/A و یک کمپرسور Alan Smart  که بر روی  Mix buss  هایم از آن استفاده می کنم دارم.
    از چه پلاگین هایی استفاده می کنید؟
    من واقعا محصولات Brainworx را دوست دارم هم چنین Waves که بیشتر از پلاگین های API ,JJP,CLA در این پکیج استفاده میکنم.که البته این سه به خوبی نوع آنالوگشان نیستند اما مساله مهمی نیست.
    من از CLA LA-3  بر روی Tom ها و Snare و Kick و گیتار و بعضی مواقع بیس استفاده می کنم.
    چه پلاگین هایی را همیشه قبل از شروع میکس می چینید؟
    من معمولا از Echoboy محصول SoundToys  و همچنین TD5 محصول Massey به عنوان دیلی استفاده می کنم. هم چنین H-Delay محصول Waves و Lexicon PCM 42 محصول کمپانی PSP نیز بسیار خوب است.
    معمولا در کارهایم از ۴ یا ۵ نوع دیلی مختلف با زمان بندی های مختلف استفاده می کنم.
    هنگام شروع میکس ابتدا به سراغ کدام صدا می روید؟
    من تقریبا همه صداها را با هم میکس می کنم به دلیل عادتی که از دوران گذشته در من وجود دارد. در آن زمان بر روی کنسول همه ترک ها را سریع می چیدم و امروز نیز همین کار را در پروتولز انجام میدهم اما موس کامپیوتر لذت دست زدن و کار با فیدرهای کنسول را ندارد.
    یکی دیگر از کارهایی که از سن ۲۳ سالگی در من باقی مانده این است که با چشم های بسته به موسیقی گوش میدهم این کار کمک می کند تا بتوانید بهتر عمق و پنینگ سه بعدی را درک کنید٫ هم چنین به من کمک می کند تا جای سازها را در این محیط سه بعدی تصور کنم.
    از چه مانیتورینگی استفاده می کنید؟
    حدود ۱۳ الی ۱۴ سال است که از KRK E3s به همراه یک ساب ووفر ۱۲ اینچی استفاده می کنم.
    در چه لولی به میکس گوش می دهید؟
    معمولا با صدای بلند گوش میدهم (با خنده).البته هنگامی که تصمیمات مهم را خصوصا در محدوده فرکانسی Low گرفتم دیگر لول را کم  و کار را بررسی می کنم.
    این بود بخش های مهم مصاحبه bobby owsinski با Bob Brockman که امیدوارم برایتان مفید و آموزنده باشد
    در ضمن دوستانی که مایل به ثبت نام در کلاس های گروهی و خصوصی آهنگسازی و تنظیم و یا کلاس های گروهی و خصوصی میکس و مسترینگ هستند خوشحال میشم شما را در کلاس ها ببینم.
    ۰۹۳۷۸۳۲۳۶۷۴
    دامون آرمانی نژاد
    پیروز و سربلند باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ایزوتوپ نوترون 4

    میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون 4

    پکیج آموزش میکس موسیقی با جدیدترین متد، مبتنی بر هوش مصنوعی و خلاقانه ترین روش های میکس