ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بازگشت سونار از دنیای مردگان

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • با درود .دوستانی که در چند وقته اخیر تماس گرفتند برای برگزاری کلاس ها در ماه اردیبهشت در کنار کلاس های خصوصی که همه ماههای سال برگزار می شود کلاس گروهی فشرده با شرایط مناسب برگزار خواهد شد ظرفیت کلاس ها 5 نفر و محدود می باشد. برای آگاهی از شرایط لطفا تماس بگیرید .
    09123943391
    09378323674

    پس از پایان ناگهانی توسعه نرم افزار سونار توسط کمپانی Gibson وواگذاری آن به کمپانی Bandlab خبری عجیب در چند روز گذشته همه کاربران سونار را متعجب کرد.سونار بازگشت اما این بار کاملا رایگان !!!!!بله کاملا رایگان .
    قیمت این نرم افزار 499 دلار بود البته به همراه پکیجی از پلاگین و افزونه کمپانی های دیگر مانند ملوداین که صد البته در این نسخه رایگان خبری از آن ها نیست و فقط هسته اصلی این نرم افزار رایگان است.برای نصب نسخه رایگان شما مجبورید نرم افزار BandLab Assistant را هم نصب و در سایت باند لب ثبت نام کنید.البته گزارش هایی از کاربران وجود داردکه با دشواری هایی در پروسه دانلود و نصب رو به رو شدند.
    تا قبل از نسخه رایگان سونار پلاتینوم نرم افزار های Tracktion 6 و Studio one Prime لقب بهترین Daw های رایگان را داشتند اما با ورود سونار رقیبی جدی برای آن ها بوجود آمده است.

    دانلود نسخه رایگان سونار از سایت باند لب :

    https://www.bandlab.com/products/cakewalk

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ایزوتوپ نوترون 4

    میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون 4

    پکیج آموزش میکس موسیقی با جدیدترین متد، مبتنی بر هوش مصنوعی و خلاقانه ترین روش های میکس