ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

نسل جدید میکروفن و زنجیره ضبط

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • درود به شما دوستان عزیز.چند وقت واقعا مشغله کاری شدیدی داشتم البته هنوز هم تمام نشده به همین دلیل فرصت نکردم سایت را به روز کنم امروز فرصتی کوتاه دست داد تا محصول جدیدی که در نمایشگاه NAMM 2014 نمایش داده شد به شما معرفی کنم.
    این محصول جدید VMS نام دارد که توسط کمپانی Slate Digital طراحی و ساخته شده که شامل 2 میکروفن ، یک پری امپ و یک نرم افزار است.خوب تا اینجای کار هیچ چیز عجیبی در آن نیست. نکته جالب این است که شما می توانید با خرید این پکیج صدای بیشتر میکروفن های کلاسیک و گران قیمت و بهترین پری امپ ها ، که بسیار محبوب بوده اند را نیز شبیه سازی کنید . چگونه ؟ با معرفی بخش های این پکیج با موضوع بیشتر آشنا خواهید شد.
    همانطور که در بالا گفته شد کمپانی Slate Digital با یک سیستم تلفیقی و ارایه پکیجی به هم پیوسته و وابسته توانسته سیستم جالب توجهی را پیاده سازی کند. در تبلیغ کمپانی درباره این محصول ذکر شده :
    به دنیای جدید و آینده میکروفن ها خوش آمدید. تصور کنید تمام میکروفن های معروف و برتر کلاسیک جهان را دارید.خوب تصور کردن دیگر کافی است.
    این پکیج شامل:
    [highlight color=”eg. yellow, black”]میکروفن ML1[/highlight]
    یک میکروفن دیافراگم بزرگ با کیفیت بسیار بالا با پاسخ فرکانسی صاف یا Flat ،که صدایی مانند میکروفن های کندانسوری  دیافراگم بزرگ قدیمی و کلاسیک را دارا می باشد.
    [highlight color=”eg. yellow, black”]میکروفن ML2[/highlight]
    یک میکروفن با تحمل شدت صوتی تا 135 دسی بل ، با کیفیت بالا و داشتن صدایی تمیز آن را به میکروفنی مناسب براس صدابرداری از سازها تبدیل کرده که با استفاده از پلاگین موجود که در این پکیج موجود است (در بخش بعدی توضیح خواهم داد) می تواند نقش یک میکروفن داینامیک کلاسیک و یا یک میکروفن دیافراگم کوچک کندانسوری را ایفا کند.
    [highlight color=”eg. yellow, black”]VMS Dual Preamp Converter[/highlight]
    کمپانی Slate Digital برای اینکه اطمینان داشته باشد که بهترین و صاف ترین صدای ممکن به همراه رنگ آمیزی مناسب به رکوردر شما برسد ، خود دست به کار تولید این پری امپ شده .پری امپی که داراری کیفتی بسیار خوب است و  برای این میکروفن ها طراحی شده است.
    [highlight color=”eg. yellow, black”]VMS Plugin Module[/highlight]
    به بهترین بخش این پکیج می رسیم . در واقع این پلاگین سیگنال فلت صدای شما را که توسط میکروفن و سپس به پری و در نهایت به کامپیوتر می رسد را دریافت کرده بر اساس مدل های شبیه سازی شده میکروفن و پری امپ های کلاسیک   باز سازی و صدایی مانند آن ها به شما می دهد. شما در این پلاگین می توانید از بین مدل های موجود برترین میکروفن های کلاسیک وبرترین پری امپ ها را انتخاب کنید.این پردازش صدا بدون تاخیر انجام می شود که به صورت زنده نیز می توانید از آن استفاده کنید و دیگر نگران تاخیر در خروجی نخواهید بود.

    یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم این محصول را به شما دوستان عزیز معرفی کنم این بود که به نظر من صرفا یک شبیه سازی معمولی از میکروفن و پری امپ های کلاسیک نیست ،کاری که کمپانی های دیگر  با عرضه یک پلاگین سعی در انجام آن داشتند این کمپانی به صورت یک پکیج عرضه کرده که در کنار هم معنا دارند و پروسه شبیه سازی را عملی و باور پذیر تر می کند .اما در کنار همه خوبی یکی از نقاط ضعف این محصول این است که شما فقط دو میکروفن در یک لحظه دارید و هنگامی  که نیاز به میکروفن های بیشتر داشته باشید باید به طور کل یک پکیج دیکر تهیه کنید.
    در نهایت ویدیو تبلیغاتی این محصول را برای شما قرار دادم تا به صورت تصویری نیز با آن آشنا شوید.

    [highlight color=”eg. yellow, black”]لینک ها غیر مستقیم است و در سایت rodfile اپلود شده اند.[/highlight]

    دانلود ویدیو این محصول با کیفیت متوسط
     دانلود ویدیو این محصول با کیفیت بالا

    امید وارم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ،در ضمن  اگر مایل به شرکت در کلاس های خصوصی آموزش آهنگسازی و تنظیم ، میکس و مسترینگ و هم چنین انجام آهنگسازی و تنظیم ، میکس ومسترینگ پروژه های خود توسط اینجانب هستید با این شماره 09378323674تماس بگیرید.
    پاینده ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ایزوتوپ نوترون 4

    میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون 4

    پکیج آموزش میکس موسیقی با جدیدترین متد، مبتنی بر هوش مصنوعی و خلاقانه ترین روش های میکس