ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

فواید میکس مونو

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • با درود به دوستان عزیز امروز با بررسی مطلبی در خدمت شما هستم که بسیار کارآمد هست و اون میکس در حالت مونو می باشد.
    خیلی اوقات دوستانی را دیده ام که در کارشان حرفه ای هستند اما وقتی کاری که میکس کرده اند در شبکه های تلویزیونی پخش میشود صدای خواننده یا بعضی سازها بسیار کم است این در حالی است که همان موسیقی وقتی در مانیتورینگ هایشان شنیده می شود بسیار مناسب است نام این پدیده سحر آمیز مشکل Phase می باشد به زودی مقاله ای  مفصل در باره این پدیده خواهم نوشت اما قبل از آن فقط در همین حد این را بدانید که با یک کار  ساده   می توان قبل از واقعه درد را علاج کرد و آن چک کردن میکس تان در حالت مونو است در زیر سه فایده این کار را بررسی میکنیم.
    1_ اگر صدای میکس شما در حالت مونو خوب است در بدترین حالت ها و در بدترین مکان ها نیز خوب خواهد بودیعنی حتی   در سوپر مارکت مواد غذایی. هنر یک مهندس میکس این است که صدایی بسازد که در بدترین مکان ها هم خوب صدا بدهد که مونو میکس یکی از روش ها برای بدست اوردن این علم است.
    2_مشکل فاز در حالت مونو به سرعت مشخص می شود مشکلی که در حالت استریو شنیده نمی شود مثلا زمانی که شما یک ریورب استریو به صدای خود میدهید امکان ایجاد مشکل فاز در میکس به وجود می اید که باید ان را در حالت مونو چک کنید.
    3_تنظیم صدا و اتومیشن لول مناسب برای صداهای شما . من همواره میکس خودم را در لول های مختلف چک میکنم و به این راه باور دارم بعد یک لول ایستا برای صداهایم در نظر میگیرم و بعد درحالت مونو لول مناسب را پیدا میکنم و وقتی در حالت استریو به صدای خود گوش میدهید متوجه می شوید که کار درست را انجام داده اید.

    پاینده ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ایزوتوپ نوترون 4

    میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون 4

    پکیج آموزش میکس موسیقی با جدیدترین متد، مبتنی بر هوش مصنوعی و خلاقانه ترین روش های میکس