ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

آپدیت UAD به نسخه 8.6

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • با درودی دوباره به شما همراهان عزیز باز هم با مطلبی جدید در خدمت شما هستم.اما قبل از آغاز بحث توصیه می کنم حتما به کانال من در تلگرام بپیوندید چرا که معمولا مطالب بیشتر و با فاصله زمانی کمتری در این کانال قرار داده میشه.
    آدرس کانال تلگرام : https://telegram.me/musixtech
    کمپانی Universal Audio نسخه نرم افزاری Uad را به 8.6 ارتقا داد که در این آپدیت 3 پلاگین جدید به این پکیج اضافه شده که به بررسی آنها پرداخته ام.

    fender_tweed_deluxe_banner

    Fender ’55 Tweed Deluxe Plug-In با قیمت 199 دلار
    یکی از اولین و بهترین امپ های Leo Fender در سال 1946 ساخته شد با نام Fender Deluxe که پس از تغییرات بسیار نهایتا نسخه نهایی با نام  Fender 5E3 Deluxe در سال 1955 به بازار آمد .امپی که دارای محدوده صدایی بسیار نرم و تمیز تا صدایی خشن را شامل میشد که مورد توجه بهترین گیتاریست ها برای ضبط بود.کمپانی Universal Audio پس از دو سال تلاش برای نمونه برداری مرحله به مرحله و دقیق موفق به ساخت این پلاگین شد.این اولین آمپ ساخته شده به صورت 100 درصد توسط مهندسین Ua می باشد.
    از جمله ویژگی های این پلاگین
    1-شبیه سازی کامل مدار و کلیه بخش های نسخه اصلی
    2-انتخاب پخش صدا از بین سه اسپیکر با مدل های  Jensen P12R و Celestion G12M 25 watt Greenbacks و JBL D120F
    3-انتخاب بین ترکیب میکروفن گذاری های مختلف بدون بوجود آمدن مشکل فاز.
    4- و از همه مهم تر که برای دارندگان کارت صدای آپولو است استفاده از تکنولوژی اونیسون در کنار این پلاگین صدایی برای شما تمامی مشخصه های نسخه اصلی را از قبیل تنالیته صدا و رنگ و حس را به ارمغان خواهد اورد.

    chandler_curve_bender_hq

    Chandler Limited Curve Bender Mastering EQ Plug-In با قیمت 299 دلار
    از نظر من یکی از بهترین اکولایزر ها خصوصا برای مسترینگ می باشد.این پلاگین توسط کمپانی Softube برای Uad طراحی شده که احتمالا چندی بعد توسط Softube نسخه Native آن در دسترس قرار خواهد گرفت (البته این یک حدس است).این پلاگین بر اساس اکولایزر همان میز قدیمیه موجود در استودیو Abbey Road با نام  EMI TG12345 که با آن آلبوم Dark Side of the Moon از Pink Floyd و گروه Beatles رکورد شده ، شبیه سازی شده است.صدایی گرم که توسط Softube به صورت بسیار دقیق بر اساس مدار غیر خطی آن  شبیه سازی شده تا به لحاظ صوتی کیفیتی مشابه نسخه سخت افزاری داشته باشد.

    sonnox_oxford_limiter_hq
    و در نهایت نسخه 2 پلاگین Sonnox Oxford Limiter با قیمت 249 دلار
    یکی از بهترین لیمیتر ها که  با استفاده از  inter-sample peak (ISP) می توان به صدایی تمیز، رسا وقدرتمند رسید  که باعث تغییر رنگ صوتی سازها و صدا ها نمی شود.به عقیده ای بسیاری از مهندسین صدا این پلاگین یکی از بهترین لیمیتر ها در نوع خود می باشد.

    امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع بشود در ضمن اگر مایل به شرکت در کلاس های خصوصی آموزش آهنگسازی و تنظیم و هم چنین میکس و مسترینگ هستید با من دامون آرمانی نژاد تماس بگیرید.

    09123943391

    09378323674

    پیروز باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ایزوتوپ نوترون 4

    میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون 4

    پکیج آموزش میکس موسیقی با جدیدترین متد، مبتنی بر هوش مصنوعی و خلاقانه ترین روش های میکس