ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

بشتابید برای Sonible Balancer و یک شانس مهم

sonible Balancer

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • با درود .من همیشه سعی کردم در وبسایتم جدیدترین اخبار و آموزش ها رو برای شما قرار بدم و هیچ مطلبی در سایت من کپی از جای دیگری نبوده و صرفا مثل بسیاری از وبسایت ها فقط هدفم جذب هنرجو نبوده امیدوارم این حس رو از سایت من شما هم بگیرید و وبسایت و کانال من رو با معرفی به دوستانتون حمایت کنید.این بار هم با یک خبر دست اول با شما هستم.

    بشتابید برای این وی اس تی از Sonible که فقط تا 13 آپریل یعنی 25 فروردین رایگان هست
    این وی اس تی قلب تپنده و تکنولوژی هوشمند دیگر پلاگین های محبوب این کمپانی یعنی Smart Comp و Smart EQ 2 رو داره و با همکاری کمپانی فوکوسرایت ساخته شده که به صورت هوشمند رزونانس های اضافی صدا رو (بسته به نوع صدایی که شما برای اون انتخاب می کنید مثلا برای وکال باید تنظیمات رو بر روی Vocal بگذارید) حذف و اتوماتیک فرکانس های شما رو تقویت میکنه . با استفاده از اهرم افقی Intensity میتونید میزان در صد عملکرد رو بالا ببرید مثلا وقتی که اسلایدر کاملا به سمت راست هست 100 در صد داره روی صدا تاثیر میگذاره و سمت چپ 0 درصد مثل DRY/WET در پلاگین های دیگه هست.

    لینک دانلود (نیاز به ثبت نام دارد)
    https://www.sonible.com/balancer

    و اما این پایان ماجرا نیست شما می تونید با یک بازی آنلاین Arcade در وبسایت Sonible بالاترین امتیاز رو بگیرید و اگر اول شدید هر روز یک وی اس تی پولی خودش رو بهتون رایگان جایزه میده . امروز 17 فروردین بهترین روز برای رکورد زدن هست چرا که کل باندل Smart که شامل چند پلاگین هست رو جایزه میده . من میدونم که ایرانی افتخار آفرینه بشینید بازی کنید و رکورد بزنید .

    لینک بازی آنلاین ( برای دریافت جایزه حتما باید ثبت نام کنید)
    https://www.sonible.com/arcade

    برای شرکت در کلاس های تخفیف دار آنلاین آهنگسازی و تنظیم ، میکس و مسترینگ با شرایط ویژه با شماره های زیر تماس بگیرید.
    09123943391
    09378323674

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید