ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

شفافیتی نرم و گوش نواز با BX_REFINEMENT

اشتراک گذاری نوشته در

اسکایپ
تلگرام
ایمیل
واتس اپ
  • درود به همه شما دوستان عزیز دوباره بعد از یک غیبت نسبتا طولانی در خدمتتون هستم. اخیر کمپانی Brainworx  دو محصول جدید را ارایه کرده است این دو وی اس تی که به تازگی به بازار آمده اند یکی کاملا جدید با نام bx_refinement می باشد و دیگریBX_SATURATOR V2 که در پکیج گذشته این کمپانی وجود داشت و در این به روز رسانی به گفته خود کمپانی کیفیت آن بهتر شده است.برای اولین بار این محصول هم به صورت Native و هم برای UAD 2 به صورت هم زمان در دسترس قرار گرفته است.
    امروز قصد دارم به معرفی bx_refinement  و کارکرد آن بپردازم که هم جنبه خبری داشته باشد و هم جنبه آموزشی . اگر می خواهید موسیقی یا صدای شما دارای شفافیتی نرم و گوش نواز باشد توصیه می کنم حتما این  مطلب را بخوانید.

    BX_REFINEMENT
    این وی اس تی که  محصولی کاملا جدید و کاربردی است برای کنترل صدای های گوش خراش و نا خواسته محدوده فرکانسی High که بسیار آزاردهنده می باشند(کنترل Harshness) طراحی شده است. اگر موسیقی  ، یک یا  چند ساز شما هنگامی که به آن ها گوش می دهید دارای صدایی تیز هستند و گوش را آزار می دهند وقتی اکولایزر را باز می کنید و محدوده High فرکانسی را دست کاری می کنید می توانید آن صدای آزار دهنده را از بین ببرید اما ممکن است صدای شما دیگر آن شفافیت لازم را نداشته باشد و به همراه صدای اضافه ، فرکانس های دیگر را نیز از بین ببرید .باید به تکنیک های مختلف اکولایز کردن آشنایی داشته باشید تا بتوانید با دقت  اگر فرکانسی را می برید محدوده دیگری را به آن اضافه کنید تا به صدای کلی و فرکانس های پایه ای صدای شما صدمه نرسد و  ماهیت اصلی خود را از دست ندهد.اما با استفاده از این وی اس تی حتی اگر حرفه ای هم نباشید می توانید فرکانس های گوش خراش را از موسیقی خود حذف کنید بی آنکه به صدای اصلی شما صدمه ای برسد.با استفاده از این وی اس تی می توانید صدایی نرم و تیوبی که فقط در محیط آنالوگ به دست می آید را در محیط دیجیتال به دست آورید.
    در این جا سه بخش مهم BX_REFINEMENT را به شما معرفی خواهم کرد.
    Damping که با چرخاندن آن در جهت عقربه های ساعت Harshness را بیشتر از بین می برد.
    Solo Filter که با روشن کردن آن می توانید فرکانس هایی که این وی اس تی از بین برده را بشنوید .
    Presence هنگامی که فرکانس های High را توسط Damping از بین بردید نیاز دارید تا شفافیت از دست رفته را با استفاده از این بخش به آن اضافه کنید .
    محصولات کمپانی Brainworx یکی از قویترین پکیج ها برای میکس و مسترینگ می باشد امیدوارم شما نیز استفاده کنید و لذت آن را ببرید در ضمن اگر مایل به شرکت درکلاس های گروهی در محیط استودیو و یا کلاس های خصوصی  آموزش آهنگسازی و تنظیم ، میکس و مسترینگ هستید با من دامون آرمانی نژاد تماس بگیرید.

    شماره تماس 09378323674
    سربلند و پیروز باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های همانند!

    دیدگاهی در مورد “شفافیتی نرم و گوش نواز با BX_REFINEMENT

    1. kianoush گفت:

      من دانلود کردم تمت نمیتونم اکتیوش کنم…راهنمایی کنید لطفا

      1. Damon Armani گفت:

        کدوم ورژن پکیج Plugin Alliance رو دانلود کردید؟

    2. علی گفت:

      عالیییییییییییییییییی

      1. Damon Armani گفت:

        سپاسگزارم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید
    ایزوتوپ نوترون 4

    میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون 4

    پکیج آموزش میکس موسیقی با جدیدترین متد، مبتنی بر هوش مصنوعی و خلاقانه ترین روش های میکس