ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…

کلاس آموزش میکس و مسترینگ

کلاس آموزشی میکس و مسترینگ دامون آرمانی نژاد
  • آموزش میکس و مسترینگ

    آموزش میکس و مسترینگ یک علم است که هر روز در حال آپدیت شدن و طبیعتاً بهتر شدن است .یک مدرس خوب باید بتواند به شما جدیدترین متدها را در کلاس میکس و مسترینگ آموزش دهد و شما را مستقیم به مقصد برساند .شاید ۲۰ سال قبل آموزش میکس و مسترینگ یک پروسه بسیار طولانی و  هزینه بر بود اما امروز مسیر بسیار هموارتری پیش روی شماست . البته مدرس خوب می‌تواند این مسیر را برای شما بسیار لذت بخش تر کند بر عکس این موضوع هم صادق است ، می‌تواند باعث بشود شما دلزده و نا امید بشوید .

    میکس و مسترینگ چیست ؟

    بعد از اتمام ضبط سازهای زنده و ساخت موسیقی توسط ابزارهای دیجیتال حالا نیاز است تک تک صداهایی که در اختیار داریم را طوری با استفاده از ابزارهای میکس ( وی اس تی پلاگین ها و یا سخت افزارهای طراحی شده برای این پروسه ) پردازش کنیم که در کنار هم و در همه سیستم های شنیداری به خوبی شنیده شود .به این پروسه میکس میگویند و در نهایت مسترینگ پروسه ای است برای رفع خطاهای احتمالی در میکس و رساندن لول و بلندی صدا به سطح مطلوب برای سرویسی که از آن طریق قرار است مخاطب شما ، موسیقی شما را دانلود کند یا بشنود. در ادامه بیشتر با مفهوم میکس و مسترینگ آشنا میشویم.

    میکس چیست ؟

    میکس به معنای پردازش تک تک لایه‌های تولید شده در مرحله آهنگسازی و تنظیم است.

    مرحله‌ای که در آن تک تک لایه‌ها به صورت جداگانه با استفاده از ابزارهایی نظیر اکولایزر، کمپرسور، ریورب، پنینگ و تنظیم فیدرهای ولوم و ابزارهای دیگر پردازش می‌شوند. در این مرحله هر لایه به صورت جداگانه پردازش و بررسی می‌شود، اما وظیفه کسی که میکس پروژه را انجام می‌دهد صرفاً پردازش یک لایه نیست. هماهنگی و تناسب صدادهی این لایه‌ها برای مهندس میکس (Mixing Engineer) یا میکسمن مسئله بسیار مهمی است. تفکیک صدادهی و تعادل تک تک لایه‌ها مسئله بسیار مهمی در پروسه میکس است. به عنوان مثال کیک و بیس تقریباً در یک محدوده فرکانسی صدا می‌دهند. وظیفه میکس‌من این است که این تداخل را از بین ببرد و مطمئن شود که صدای کیک و بیس هر کدام جداگانه و به وضوح بدون ایجاد مزاحمت برای یکدیگر شنیده می‌شوند. در آموزش میکس و مسترینگ ما با استفاده از ابزارهایی نظیر پنینگ (چپ و راست بردن صدا)، فیدر ولوم و ریورب و دیلی ایجاد عمق می‌کنیم و با استفاده از اکولایزر و ابزارهای نظیر آن تداخل‌های فرکانسی و اشکالات فرکانسی در یک صدا را از بین می‌بریم. با استفاده از کمپرسور حرکت‌های ناگهانی یک صدا را کنترل می‌کنیم. بنابراین پروسه میکس مرحله کنترل و پردازش تک تک صداها و نسبت هماهنگی آنها با یکدیگر است.

    مسترینگ چیست ؟

    حالا انجام پروژه میکس به اتمام رسیده و تک تک لایه‌ها و صداها به نسبت یکدیگر به درستی صدا می‌دهند. در مرحله آخر مهندس مسترینگ یا مسترینگ انجینیر وارد عمل می‌شود تا اشکالات احتمالی موجود را در موسیقی از بین ببرد و به عنوان آخرین مرحله قبل از انتشار موسیقی کسی با گوش‌های تازه بدون اینکه از موسیقی اشباع شده باشد بتواند قضاوت درستی انجام دهد و اگر ایرادی باقی مانده آن را از بین ببرد. وظیفه دوم مهندس مسترینگ رساندن سطح مناسب صدا برای تمام پلتفرم‌های موسیقی است. هیچ‌کس دوست ندارد موسیقی‌ای که گوش می‌دهد صدایش کمتر از بقیه ترک‌هایی باشد که در ماشین در حال گوش دادن است. یکی از وظایف مهندس مسترینگ رساندن سطح صدا به بلندی (لادنس) و حجم مناسب است. با ظهور پلتفرم‌های جدید مانند اسپاتیفای و سرویس‌های همانند، کار مهندس مسترینگ ایجاد سطح صدای مناسب برای این پلتفرم‌ها است. بنابراین مهندس مسترینگ کسی است که در آخرین مرحله با گوش‌های تازه وارد عمل می‌شود تا ایرادهای احتمالی را از بین ببرد و صدا را به سطح بلندی و وضوح و شفافیت مناسب و استاندارد در مقایسه با دیگر ترک‌ها و موسیقی‌های حرفه‌ای برساند.

    آپدیت بودن متد آموزشی و مدرس

    متدهای آموزش میکس و مسترینگ امروز حتی با یک سال قبل متفاوت است چرا که امروز ابزارهای بی نظیر تری برای یادگیری در دسترس است . البته اشتباه نکنید یادگیری نکات کلاسیک و استاندارد میکس و مسترینگ ضروری است ‌. برای دوره میکس و مسترینگ آشنایی با موسیقی بسیار کمک کننده است .من همواره به عنوان مدرس این حوزه در حال بروزرسانی اطلاعات هستم . مدرسی که به دنبال یادگیری و آپدیت دانش خود نباشد فایده ای برای هنرجو نخواهد داشت.

    نحوه برگزاری کلاس های آموزش میکس و مسترینگ

    کلاس های میکس و مسترینگ بنا به درخواست شما هنرجویان عزیز می‌تواند به صورت خصوصی ( حضوری ) و یا آنلاین برگزار ‌شود . لازم به ذکر است جای هیچگونه نگرانی بابت کیفیت کلاس های آنلاین و غیر حضوری نمی‌باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای شرکت در کلاس های آنلاین می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید .

    آیا یادگیری میکس و مسترینگ زمان بر است ؟

    طبیعتا یادگیری هر فن و حرفه ای و رسیدن به درجات بالا در آن نیازمند کسب تجربه، صبر ، تمرین و آزمون خطاست . میکسینگ و مسترینگ هم جدای این قانون نیست اما با داشتن یک مدرس خوب و با دانش مناسب راه برای شما بسیار کوتاهتر خواهد شد و از مسیر یادگیری لذت خواهید برد . راهی شفاف و بدور از پیچیدگی و سر درگمی با شناخت کامل ابزارهای میکسینگ و مسترینگ یادگیری را برای شما اصولی و سریع تر میکند.

    سرفصل های کلاس میکس و مسترینگ چیست؟

    اطلاعات درباره کلاس های میکس و مسترینگ

    مدل آموزشی

    شما با جزئیات هر بخش آشنا خواهید شد به عنوان مثال در کلاس میکس و مسترینگ با انواع اکولایزر ها آشنا خواهید شد . یاد خواهید گرفت که در هر سناریو باید از چه اکولایزری استفاده کنید . چگونه فرکانس های مزاحم را پیدا کنید و حذف کنید در نهایت با استفاده از ابزارهای مدرن راه حل جدید تر را هم آموزش می‌بینیدراه حلی که در آن با استفاده از تکنولوژی مدرن از صحت و درستی تصمیم خود اطمینان خواهید یافت. اگر علاقه مند به یادگیری پروسه میکس صوتی هستید همچنین میتوانید پکیج آموزش میکس با نوترون ۳و٤ را از لینک زیر تهیه کنید .

    پروژه محور بودن کلاس آموزش میکس و مسترینگ

    مهم تر از هر چیزی کاربردی بودن آموزش ها است که بهترین راه حل برای این مسئله کارکردن بر روی یک پروژه از ابتدا تا انتهای پروسه آموزشی می‌باشد . برای کلیه کلاس ها در صورتی که شما پروژه ای نداشته باشید پروژه کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت . 

    انتخاب هنرجو برای شرکت در کلاس میکس و مسترینگ

    شما به عنوان یک فرد علاقه مند به میکس و مسترینگ حق انتخاب مدرس را دارید ، فردی که فکر میکنید میتواند به شما بهترین کمک را کند از طرفی به عنوان مدرس این حوزه همواره ترجیح دادم من هم هنرجوی علاقه مند را انتخاب کنم کسی که تصمیم گرفته و مصمم به یادگیری است .به همین دلیل همیشه تاکید میکنم مستقیما از طریق شماره ای که در انتهای مطلب نوشته شده با من تماس بگیرید و مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید ‌.

    پشتیبانی دوره میکسینگ و مسترینگ

    به هر حال هر دوره آموزشی روزی به پایان می‌رسد این مسئله برخی اوقات باعث نگرانی هنرجو میشود اما من بعد از پایان کلاس ها همواره پاسخگوی هنرجویان هستم .به این ترتیب که بعد از اتمام کلاس ها میتوانید پروژه ای که انجام دادید  برای من به صورت صوتی ارسال کنید و من نظراتم را نسبت به آن اعلام میکنم و شما را راهنمایی خواهم کرد و اشکالات را به شما خواهم گفت .

    شماره های تماس :

    09123943391

    09378323674

    مشاوره رایگان

    برای داشتن مشاوره و راهنمایی خوب قبل از شروع کلاس ها حتما تماس بگیرید.

    آیا بعد از شرکت در این دوره به میکس و مسترینگ مسلط میشوم ؟

    بعد از شرکت در این دوره هیچ چیز برای شما مبهم نخواهد بود اما طبیعتا باید یک بازه زمانی برای تمرین اختصاص دهید تا با تکرار و تجربه و گذشت زمان به موضوع مسلط شوید.

    کلاس ها در چه زمانی از سال برگزار میشود؟

    این کلاس ها به صورت خصوصی است و در 12 ماه سال به صورت همیشگی برقرار است.

    دیگر دوره های وبسایت دامون آرمانی نژاد

    کلاس آموزش آهنگسازی و تنظیم

    پکیج آموزش میکس هوشمند با ایزوتوپ نوترون

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهی در مورد “کلاس آموزش میکس و مسترینگ

    1. میثم گفت:

      سلام خسته نباشید من علاقه ی زیادی به میکس و مستر دارم و مشکلم اینه که شهرستانی هستم باید چیکار کنم
      و اینکه چقد هزینه آموزش میشه؟

      1. Damon Armani گفت:

        پاسخ به ایمیل شما فرستاده شد.سپاس از شما

    2. arian گفت:

      من علاقه دارم تو کلاس هاتون شرکت کنم چجوری هست در کل باید چیکار کنم؟

      1. Damon Armani گفت:

        پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد.

    3. آبتین گفت:

      درود بر شما
      بنده نیاز به دیدن دوره ی میکس ومسترینگ دارم
      اگه براتون ممکن هست بنده رو راهنمایی کنید
      اگه مبلغ و مدت کلاسهاتون رو هم لطف کنید بگید ممنون میشم

      1. Damon Armani گفت:

        درود پاسخ شما به ایمیلتان ارسال شد.

    4. mehran گفت:

      mishe dar morede hazine , tol e dore , hamchenin madrake eraeee shooode , tozihate kamel bediiin , mamnooon

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.

    5. pedram گفت:

      salam.ruzetun bekheyr.ghorban m=bande yek sali hast be shedat alaghe be musighi peyda kardam va moshtaghane be donbale morabi va kelase khub migardam.tasmimi ke gereftam ine ke hameye shakhe haro che ahang sazi ta mix o mastering tue teye zaman yad begiram.mishe lotf konid hazine haye kelas khosusiro be man begid?kheyli mamnun misham….

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.

    6. peyman گفت:

      salam mikhastam az hazine va Moddate kelasaye mix va master ba khabar sham va albate 1 tozihe mokhtasar rajebe inke ru che mabahesi kar mikonin tu in Dore?

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.

    7. علی گفت:

      سلام.شرایط کلاس آهنگسازی و تنظیم چطوری هستش؟تعداد جلسات یک ترم و زمان هر جلسه و هزینه یک ترم.هم خصوصی و گروهی رو عرض کنید و کلاسها در تهران برگزار میشه

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.
        پیروز باشید.

    8. امیرحسین گفت:

      استاد در مورد آموزش خصوصیه نرم افزار کیوبیس به صورت فشرده سئوال داشتم، لطفا راهنمائی کنید.سپاس

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.
        پیروز باشید.

    9. رضا گفت:

      با سلام…
      من میخواستم تو کلاس های اهنگسازی و میکس مستر شرکت کنم
      اگه میشه درباره ی هزینه و مدت دوره ها و همین طور ادرس محل جایی که کلاس برگزار میشه توضیح بدین

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.

    10. مصطفی گفت:

      سلام
      من بسیار مشتاقم تا در کلاسهای آهنگسازی و تنظیم شرکت کنم.بزرگترین مشکلی که دارم من شهرستانی هستم از استان گلستان .لطفا راهنمایی کنید.سوال دیگه اینکه کلاسهای شما کاربردی هستند ؟هزینه کلاسها رو هم اگه لطف کنید بگید ممنون میشم

      1. Damon Armani گفت:

        دورد
        پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.

    11. بهنام گفت:

      سلام
      من مشهد زندگی میکنم . میخواستم اگه میشه یه توضیحی در مورد کلاس ها بدید .
      ممنون مرسی

    12. میلاد گفت:

      با سلام من خیلی وقته دنبال اینجور جایی میگردم میخام تنظیم و میکس ومسترینگ رو یاد بگیرم خوب یکم بلدم ولی میخام استاد بشم خودمم رپر هستم میشه درباره کل هزینه و مکانش برام توضیح بدین.

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.

    13. مصطفی گفت:

      سلام مجدد
      2 یا 3 ماه پیش اگه اشتباه نکنم براتون کامنت گذاشتم ولی جوابی به میلم ارسال نشد.اگر مقدور هست هزینه کلاسها و اینکه در انتهای این دوره آموزشی می تونیم بک کار قابل قبو.لی ارائه کنیم؟ من در شهرستان سکونت دارم استان گلستان.می خواستم در دوره فشرده شرکت کنم. لطفا راهنمایی کنید.
      ممنون و سپاسگزار

    14. مصطفی گفت:

      سلام
      شرمنده ام یک درخواست دیگه هم داشتم .لطفا پیش نیاز شرکت در دوره آهنگسازی و تنظیم رو بگین و جسارتا اگر امگانش هست نمونه کار از خودتون معرفی کنید.ممنون می شم.

    15. یه دوست گفت:

      سلام
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      راستش چنین کلاسایی تو اهواز برگزار نمیشه…
      پیشنهاد شما چیه واسه من؟

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز
        برای دوستانی که ساکن تهران نیستند کلاس های انلاین گزینه خوبی هست و یا اگر امکان آمدن شما به تهران برای 2 هفته هست در کلاس های فشرده که در استودیو برگزار میشه می تونید شرکت کنید.برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید
        پیروز باشید.

    16. دانيال گفت:

      با سلام.
      اينجانب نيز ساكن شيراز هستم و سوال من نيز تكرار دوستان است.هزينه كلاس و مشكل يه شهر ديگه بودن. من پيشنهادي داشتم و اينكه شما ميتوانيد دوره هاي مجازي با نرم افزارهايي همچون Skypeيا … برگزار كنيد كه فقط نياز به اينترنت مناسب خواهد داشت.
      با تشكر

    17. Alireza گفت:

      باسلام من میخوام در کلاس های آهنگسازی و تنظیم و میکس و مسترتون شرکت کنم.ممنون میشم اگه راجب مدت دوره ها و هزینه و همچنین محل و چگونه برگذار شدن کلاس ها توضیح بدین.متشکرم

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز
        لطفا جهت دریافت اطلاعات کلاس شامل هزینه مدت زمان و … تماس بگیرید
        با سپاس

    18. مهدی گفت:

      سلام و خسته نباشید
      می خواستم بدونم هزینه کلاس آهنگسازی و میکس و مستر حرفه ای چقدر میشه و چه مدت طول میکشه
      ایا کلاس هاتون در تابستان هم هست ؟
      چه رده سنی میتونن در کلاس ها شرکت کنند ؟

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز
        لطفا جهت دریافت اطلاعات کلاس شامل هزینه مدت زمان و … تماس بگیرید
        با سپاس

    19. mohammad.a.h گفت:

      با سلام
      من بچه شهرستانی هستم و صدام هم خوبه علاقه ی شدید به میکس و مسترینگ و خوانندگی در سبک دیس لاو دارم

      لطفا مرا راهنمایی کرده و راهی برایم پیدا کیند

      چون امکان دست برداشتن از خوانندگی رو ندارم

      باتشکر

      1. Damon Armani گفت:

        درود لطفا جهت اگاهی از شرایط کلاس ها لطفا تماس بگیرید

    20. محسن گفت:

      درود وقتتون بخیر

      من به شدت علاقمند به یادگیری تنظیم هستم ولی ساکن تهران نیستم می خواستم بدونم برای شروع آموزش چکار باید بکنم و کلاس های آموزشی شرایط و هزینه هاش چطوریه

    21. حسین گفت:

      سلام خسته نباشید به مدیر سایت میخواستم بدونم من شهرستانیم چطوری میتونم تو این کلاسا شرکت کنم ایا جایی برای ماندن خس یانه؟و شهریه کامل کلاسا چقده و دوره کلاسا چقده؟

      1. Damon Armani گفت:

        درود لطفا جهت اگاهی از شرایط کلاس ها لطفا تماس بگیرید

    22. محمد گفت:

      با سلام
      می خواستم بدونم هزینه کلاس تنظیم و آهنگسازی چه قدر میشه

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        لطفا جهت اگاهی از شرایط کلاس ها لطفا تماس بگیرید

    23. نامزهرا گفت:

      ba salam
      reshteye man computer boode
      alagheye besiari be moosighi daram
      mikham ahangsazi va ye saz mesle piano ro yad begiram
      baadesham tanzim ro herfeei balad besham
      hazine va toole dore va sa@ lazem dar hafte ro baram begid lotfan
      zemne inke baraye residan be ahdafam rahnamaeim konid
      chon hich sazi balad nistam

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        برای شروع آهنگسازی و تنظیم یک مطلب در سایت هست به نام راهنمای شروع آهنگسازی و تنظیم که می تونید پاسخ برخی سوالاتتون رو از انجا بگیرید.برای دریافت اطلاعات کلاس لطفا تماس بگیرید.

    24. صالح گفت:

      باسلام مشخصات دوره رو محبت می کنید؟

    25. محسن گفت:

      با سلام
      میخواستم بپرسم که مرداد ماه هم کلاس دارید؟
      هزینه کلاس ها چقدره؟
      کلاس ها طی چند جلسه برگذار میشه؟
      من کل دانستنیهام در باره تئوری موسیقی در حد نت و گام به صورت ابتدای میباش، ایا این کافیه؟
      و مکان برگذاری کلاس ها کجاست؟

      1. Damon Armani گفت:

        درود.
        برای آگاهی از شرایط کلاس ها لطفا تماس بگیرید.

    26. امید فقیه گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز
      اگه ممکنه واسم سر فصلی موضوعاتی رو که در طول دوره تدریس میکنید رو ایمیل کنید و هزینه دوره هارو. با تشکر از شما

      1. Damon Armani گفت:

        درود.
        برای آگاهی از شرایط کلاس ها لطفا تماس بگیرید.

    27. نیما گفت:

      با سلام
      لطفا هزینه و موارد آموزشی و مدت کلاس ها رو برام ارسال کنید مطلب بعدی اینکه میخواستم بدونم مدرک رسمی صادر میشه یا نه ممنون میشم پاسخ بدین .

      1. Damon Armani گفت:

        درود.
        برای آگاهی از شرایط کلاس ها لطفا تماس بگیرید.

    28. ali گفت:

      سلام
      منم هزینه کلاس ها و مکان کلاس هارو میخواستم بدونم مرسی.

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    29. hamed گفت:

      درود لطفا هزینه ها رو برام ایمیل کنید

      تنظیم و آهنگ سازی
      میکس و مستر

      بصورت آنلاین یا ویدیو کامل آموزشی .
      ساکن تهرانم اما الان دانشجو شهرستانم

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    30. سلام
      خسته نباشید
      قربان من خرم اباد هستم . خیلی علاقه مند به یادگیری اهنگسازی و تنطیم میکس و مسترینگ با کامپیوتر هستم . ولی چون اینجا هیچ اموزشگاه پاپی وجود نداره امکانش نیست. فقط یک سری جزوه و اموزش ناقص دارم که خسته کنند ه است . لطفا راهنمایی کنید . و بگین امکاناتی که برای شروع نیاز دارم بجز Pc +sound card چی هست. ممنون

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    31. محمد گفت:

      سلام خسته نباشيد من خيلى مايلم در کلاساى آهنگسازى و تنظيم شرکت کنم اگر امکانش هست مکان و شهر و شرايط برگزارى دوره ى جديد کلاسا و هزينه هايش رو واسم توضيح دهيد ممنون و تشکر فراوان منتظرم فعلا

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    32. Mostafa گفت:

      سلام وقت بخیر، من علاقمند به شرکت در دوره میکس و مسترینگ و همچنین deejay هستم، فقط نمیدونم چکار باید بکنم.ممنون میشم راهنماییم کنید.
      در ضمن لطف بفر مایید مبالغ شهریه دوره ها رو نیز ذکر کنید.
      با تقدیم احترام / مصطفی

    33. Amir گفت:

      سلام درود بر شما . خلاصه براتون توضیح میدم . من علاقه زیادی به سبک رپ و هیپ هاپ دارم و قصد فرا گیری آهنگسازی و ساز های کیبورد الکتریک و گیتار کلاسیک رو دارم اگر براتون معقوله یه ادرس از محل برگزاری کلاس .تاریخ کلاس ها .هزینه کلاس ها و کل هزینه تهیه ساز هارو برام ایمیل کنید.معذرت میخوام اگه زیاد ازتون سوال کردم.موفق باشید.

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    34. javadpirayesh گفت:

      سلام میشه بگید کلاس ها از کی شروع میشن قیمتشم بگید فقط میکسو مستر
      ممنون میشم

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    35. mamad گفت:

      salam man mikham amuzeshe sakhte beat yad begiram be sorat herfei hazinasham daram vali motasefane hozori nemitonam biam

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    36. فرشته گفت:

      سلام وعرض ادب
      درمورد کلاسهای آنلاين توضیح میدید لطفا
      متشکرم

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    37. امراله گفت:

      با سلام
      خسته نباشید لطف کنید تاریخ و ساعت کلاسها و هزینه آن و برای این کلاس نیاز به کلاس های آموزشی دیگری هست
      باتشکر

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    38. علی گفت:

      خسته نباشید
      خواستم بدونم قیمت کلاس ها چقدره و چه مدت و چه روزهایی هستش ممنون

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    39. مریم گفت:

      با سلام
      ممنون میشم شرایط کلاس از نظر زمانبندی و هزینه و همچنین سرفصل های اموزشی رو معرفی کنید. و اینکه کلا مدت زمان دوره چه مدت هست و در پایان دوره چه انتظاری باید از نتیجه ی این دوره داشت.
      با تشکر

      1. Damon Armani گفت:

        درود دوست عزیز لطفا جهت کسب اطلاعات با من تماس بگیرید تا من بتونم بهتر شما رو راهنمایی کنم.
        با سپاس

    40. با سلام
      من 16 سالمه علاقه بسیار زیادی به ملودی سازی و تنظیم پیدا کرده ام و علاقه دارم از کلاس های شما استفاده کنم
      لطفا هزینه و مدت آموزش و اینو بگید که بعد از یادگیری آهنگسازی من اگه یک ملودی توی ذهن خود بسازم اونو می تونم به موسیقی یا صدا با استفاده از میدی کنتلر تبدیل کنم یعنی ملودی ذهنم رو بسازم به صورت صدا

      لطفا به ایمیلم پاسخ بدید

      1. Damon Armani گفت:

        دوست عزیز لطفا جهت آگاهی از شرایط و زمان برگزاری کلاس ها حتما تماس بگیرید

    41. saeed گفت:

      هزینه ی اموزش میکس ومستر از پایه تا پیشرفته رو لطف کنید ایمیل کنید.ممنون

    42. milad گفت:

      سلام . لطفا هزینه کل دوره و آدرستون بگید. ممنون.

    43. متین گفت:

      سلام من به کلاس های موسیقی خیلی علاقه دارم ببخشید کلاس ها چجوری برگزار میشه و هزینه هر شهریه چقد هست؟

    44. Amir گفت:

      با سلام میخوام تو کلاس های اهنگسازی و میکس و مستر شرکت کنم تایم و هزینه کلاس ها به چه صورت ممنون میشم راهنمایی کنید 🙏

      1. Damon Armani گفت:

        درود
        ممنون میشم برای راهنمایی و مشاوره بهتر با شماره ۰۹۱۲۳۹۴۳۳۹۱ یا ۰۹۳۷۸۳۲۳۶۷۴ تماس بگیرید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سبد خرید